با دوره زبان انگلیسی عمومی بیشتر آشنا شو

courses-details

زبان انگلیسی عمومی

دوره زبان انگلیسی

بعد از جنگ جهانی دوم و تغییرات بنیادین در نظام جهان و پیشرفت سریعتر علم و فناوری،  لزوم برقراری ارتباطات و قدرت سیاسی اقتصادی و تجاری ایالات متحده، زبان انگلیسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرد. ظهور و توسعه اینترنت و ایجاد شبکه های اجتماعی نیز این زبان را بیش از پیش مطرح و محبوبتر کرد. تولید محتواهای انگلیسی زبان و رسامه های از جمله فیلم ها و انیمیشن های شرکت های بزرگ فیلمسازی جهان، مخاطبان این زبان را روز به روز افزایش میدهد. به علاوه، فرصتهای تحصیلی و شغلی فراوان در کشورهای پیشرفته و انگلیسی زبان و آزمونهای بین المللی تافل و آیلتس لزوم یادگیری و تسلط بر این زبان را بیش از پیش بین مردم جهان مطرح نموده است. لذا هر ساله داوطلبان فراوانی جهت آموزش این زبان در موسسات مختلف دنیا و کشور ثبت نام کرده و آموزش میبینند.

آنچه در این بین مهم است، آموزش به روز و خلاقانه منطبق با روشهای نوین آموزش زبان دنیا و به کارگیری سرفصل و محتوای به روز و اساتید متخصص و خبره در حوزه تخصصی زبان انگلیسی میباشد که موجب ایجاد تفاوت و تمایز در بین موسسات آموزشی و در نتیجه اثربخشی این دوره ها میشود.

موسسه آموزش عالی آراد با شناسایی نیازها و درخواستهای متقاضیان بزرگسال، بیش از 10 دوره مختلف در این حوزه طراحی نموده است که از جمله آنها، زبان انگلیسی عمومی چهارمهارته میباشد. این دوره بر اساس سطوح استاندارد اروپا در6 سطح از مبتدی تا پیشرفته تدوین شده است که متقاضیان را در چهار مهارت اصلی زبان و دانش ساختار و واژگان آماده میکند.