با دوره زبان فرانسه عمومی بیشتر آشنا شو

courses-details

زبان فرانسه عمومی

درباره زبان فرانسه 

زبان فرانسه از گروه زبانهای هند و اروپایی و از شاخه لاتین آن میباشد. جای بسی شگفتی است که 220 میلیون نفر در جهان تسلط کامل به زبان فرانسه دارند. زبان فرانسه بیش از آن که در درون مرزبندی های کشوری خود تکلم شود، خارج از مرزهای خود گسترش یافته است. بنا به آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ این کشور هر ساله 8 درصد به این تعداد افزوده می شوند علت چنین استقبالی هزینه ای است که دولت فرانسه هرساله متقبل شده تا این زبان میان زبانهای رسمی سازمان ملل باقی بماند.
 
زبان فرانسه، یکی از زبانهای اصلی گسترش علم و دانش بین المللی است. زبانیست که بیشترین دانشمندان جهان را در بر دارد. توانایی ایجاد ترکیبات جدید در این زبان چنان گسترده است که آن را به صورت تنها زبان با قابلیت تکثیر در ساخت واژه ها شناخته اند. زبان فرانسه علاوه بر اینکه در کشور فرانسه تکلم می شود، در کشورهای بلژیک، کانادا، لوکزامبورگ، سوییس و 51 کشور دیگر که اکثرا در قاره آفریقا قرار دارند، جزء زبانهای رسمی است.
 
زبان فرانسه از آنجایی که از سوی فرهیختگان و آکادمی زبان فرانسه مورد مطالعه و مورد تحول واقع می شود، زبان نوابغ و فرهیختگان تلقی شده است. در کشور ایران نیز از زمانهای گذشته، توجه و آموزش این زبان محبوبیت فراوانی نزد اساتید و دانش آموزان داشته است.
 
این موسسه در راستای تحکیم موثرتری برای ایجاد رابطه ی فرهنگی این زبان با فارسی زبانان فعالیت خود را با گام هایی محکم آغاز نموده است و امیدوار است تا بتواند در این امر مهم پیشرو باشد .

 

ویژگی های زبان فرانسوی
 بر اساس الفبای لاتین است و بیست و شش حرف ساده دارد .
 
افزون بر حرف های ساده حرف ترکیبی و حرف های زبر نشانه دارѐ ë î ï ô û é ê â à>   نیز در نوشتار این زبان به کار می روند .

آموزش زبان فرانسه در موسسه آموزش عالی آراد
 آموزش زبان فرانسه در موسسه آموزش عالی آراد در مقطع سنی بزرگسالان برگزار می شود.

دوره های زبان فرانسه موسسه آموزش عالی آراد عبارتند از :
 
مبتدی   debutant
 
متوسط   intermediaire
 
پیشرفته   avancé

سیستم آموزشی آراد
دوره کامل آموزش این زبان از مبتدی تا پیشرفته در قالب20 ترم با تاکید بر هر 4 مهارت اصلی شنیدن، گفتن، خواندن . شنیدن به علاوه دستور زبان و واژگان میباشد.
 تسلط بر داشتن این 4 مهارت کمک بزرگی به دانش پذیر می کند که خود را به ابزار کار آمد زبان فرانسه مجهز نماید .
 
سیستم زبان فرانسه موسسه آموزش عالی آراد با متد روز دنیا و سطوح استاندارد اروپایی (CEFR) مطا بقت دارد و زبان آموز را برای سنجش بین المللی آماده می کند.